3 perc olvasási idő (526 szó)

SANGO és ÉN - II. Digitális Gyereknap a biztonságos, pozitív és értékes internetes élmények megteremtésért!

Az Abacusan Stúdió és dr. Baracsi Katalin, az internetjogász szervezésében a mai napon elstartolt a II. Digitális Gyereknap – Sango és Én pályázat, ahol három kategóriában, különböző, kreatív művészeti alkotásokkal pályázhatnak a 9- 16 év közötti gyerekek és fiatalok.

Sango és Én: Történetek az internetbiztonságról 9-12 éveseknek, két kategóriában (9-10 év, 11-12 év): Maximum egy A/4-es oldal hosszúságú történet az internetbiztonságról. A történet egyik szereplője legyen SANGO, a robot nindzsa, aki a gyerekek segítője a világhálón.

Sango és Én: Digitális történetmesélés 13-16 éveseknek: Egyéni és csapatban készített maximum 3 perces, a digitális történetmesélés technikájával készített videókkal lehet egyéni és 3-5 fős csapatokban pályázni.

Sango és Én: Slam 13-16 éveseknek: Az internetbiztonság és a slam találkozása 1-3 perces videó vagy hanganyag formájában. Egyéni pályáműveket várnak!

MINDEN KATEGÓRIA PÁLYÁZATAIT 2021. MÁJUS 16. ÉJFÉLIG VÁRJÁK A Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre! A pályázók között ajándékcsomagok találnak gazdára A MÁSODIK DIGITÁLIS GYEREKNAP TÁMOGATÓ PARTNEREINEK jóvoltából.

A szervezőkről: 

Abacusan Stúdió: Az Abacusan Stúdió 2008-ban kezdte meg működését. 2013 őszén vált a Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége által Regisztrált Tehetségponttá, 2017 tavaszán Akkreditált Kiváló Tehetségponttá. A legkülönbözőbb korosztályok tagjai számára szervez oktatási, képzési, ismeretterjesztő és családi programokat, komplex vetélkedőket, valamint a szabadidő hasznos és minőségi eltöltését segítő szolgáltatásokat. A programok a nemzetközi pedagógiai szóhasználatban a STEAM rövidítéssel jelölt –természettudományos, informatikai, technikai, matematikai és művészeti – területre fókuszálnak, ugyanakkor hangsúlyt fektetünk az idegen nyelvekre és a humán- és társadalomtudományokra is. Folyamatosan figyelemmel kísérik a STEAM terület hazánkban és a nemzetközi gyakorlatban fellelhető innovatív, új eszközeit, módszereit, s ezeket foglalkozásaikba, versenyeikbe integráltan mutatják be, alkalmazzák. 2020 decemberében a világon elsőként elkészítették SANGO robot változatát. 

dr. Baracsi Katalin, az internetjogász: Országhatáron belül és kívül tart internetbiztonság témájú foglalkozásokat, interaktív tréningeket több mint 10 éve. Gyerekeknek, fiataloknak, szülőknek, pedagógusoknak, szakembereknek hozza közelebb a digitális világ mindennapjait és teszi őket magabiztossá, hogy a környezetükben is tovább tudják adni a megszerzett információkat. Koordinál és önállóan is készít szakmai anyagokat, programokat. Jelenleg szabadúszó szakértőként segít állami, civil és egyházi szervezeteket hazai és nemzetközi projektekben egyaránt. 

A kezdeményezés támogatói:  Aegon Magyarország Biztosító, Informatika – Számítástechnika Tanárok Egyesülete, Káposztási Családok Egyesülete, Katolikus Pedagógiai Intézet, #Kikapcs – Mobil Off Élmény On Mozgalom, Magyar Cserkészszövetség, Melange Coffee &Wine, Mese.tv - Online filmek gyerekeknek, Móra Könyvkiadó, Nemzeti Bűnmegelőzési Tanács, NBSZ – Nemzeti Kibervédelmi Intézet, Ördög Papír, Quadron Kibervédelmi Kft., Reményt a Gyermekeknek Közhasznú Egyesület, Scolar Kiadó, Solymos Ákos kiberbiztonsági szakértő – író, Tudatos Ifjúságért Alapítvány, WITSEC




kiemelt kép forrása: II. Digitális Gyereknap Sango és Én videó

Az érettségivel kapcsolatos országos felmérést ind...
„Értelemszerűen nehezebb úgy választást nyerni, ha...
 

Hozzászólások

Még nincs ilyen. Legyél te az első hozzászóló.
Already Registered? Login Here
Vendég
2021. április 21. szerda